Saturday, April 24

AKU dan PRAKTIKAL!


yeah...diam x diam aku dah 4 bulan pktkal...
mule2 excited sesangat sbb first tyme ni join the SIME DARBY!!!
kre peluang besar aku tau progress dalam oil and gas...
YES!mood aku pun tgah praktikal smpi tahap ke'MALAS'an aku dah capai tahap max!
mane tak nye...

8.00a.m-5.00p.m= Aku 'check in' praktikal
lepas2 tu,aku sebok update FACEBOOK!!!
hurm,report aku pong tah mane2...aisyemen...

aku kne join dgn PMT PIPING..(pmt=PROJECT MANAGEMENT TEAM)
hehe...yes!ayah aku ckp 'ko x rugi masuk department ni sebb byk ko boleh blaja'
aku cme angguk je persis lagu 'angguk2 geleng',,hehe
aku naik module...wah!1st tyme naik mcm blur..SUMPAH!!!hehe...
dah lame sket dkt SDE(SIME DARBY)aku pun decide nk ikut technician Module MSF...name is MR KARTIK!!!!!
byk aku blaja sal piping...selang2 kan dgn pengalaman yang die ade..die story dkat aku...aku pun khusyuk gak dgr....mang mencabar and RUMIT tapi seronok....aku SKE!!!
mule2 aku ikut je mane si kARTIK tu pegi...and now ade pembaharuan sket...aku dah boleh BERDIRI DI KAKI SENDIRI!!!!!yeah..itu yang aku nak..kire ade maju gak diri aku..aku pun dah knal sket2 barang2 yang piping guna....actually aku bleh ckp yang piping is MASTER in module....erhm....***
kdg2 aku bleh nk nangis sbb x jumpe paip atas module!
hehe...lawak giler...tertumpah jugak air mata aku yang 'MAHAL' ni...nseb baik ade gogle,kire protection lah dr org nmpk...klu x MALU oooo!!!!yuish.....
herm...thnkx lar pade team PIPING!!!!!layan kerenah aku..yelor,BUDAK baru BALAJA katekan...hehe....ok lah....
erm...lagi 2 bulan nk habis...on 11 JUN 2010...tapi aku habis awal!kanape?????
tunggu blog aku akan datang k????herm...nah ni aku ade gmbr sket....tengoklah korunk k....hehehe!bye!

No comments:

Post a Comment