Thursday, November 11

exam plus usahawan

Hye!hye!hye....

ellow readers!lamenye aku x upload aktiviti aku kat blog syg aku ni
hehe!sooryyy...busy teramat sgt,(alasan!)padahal ok je on FB..ok lah,after this aku akan rajin2 kan diri update blog..JANJI!!hehe~:)
huh!aku baru je habis final exam utk sem 5~so far,ok lah..aku harap dpt result yang best!
tgah2 final pun aku busy jugakk...hehe~busy dgn bisnes..ok,klu u all nak tau..wah!!ala2 kepoh uu..
aku baru je berjinak2 utk bisnes..bisnes ni kecik je..lagipun bukan involve aku sorang je,but i have another 3 partner~NURSYLA,OJA n CHEWAN!
ni lah tulang belakang aku..haha!geli jewk~
nak tau x aku bisnes ape...???
jeng..jeng...jeng....

COKLAT!!!!
kata orang coklat lambang persahabatan,lambang percintaan...wahh!
persetankan semua tu..janji dwet masyuukkk!!!yelahh~kite ni x kan kaya kalau makan gaji melainkan kite cr jalan ke arah USAHAWAN...hehe~
dulu,aku x penah terfikir pun benda2 ni...sejak aku blaja pasal usahawan,aku join kursus,aku di beri ceramah oleh usahawan2,jadi...tersuntiklah di hati nk bisnes..kata org klu x try x tau kan..jadi aku puntry lahh...
mule2 aku just nak 'try market' jee...
atlast,jadi satu kenyataan yang bisnes ni act seronok weyyyhhh!cayalah~
so..dgn langkah kanan kebetulan aku diberi kepercayaan oleh lect usahawan aku untuk join berniaga sempena KARNIVAL USAHAWAN...aku dgn team HOMEMADE CHOC pun bertungkus lumus siapkan produk kami..acecece!ha,lupe nak ckp yang coklat aku ade nama tau..yang korang baca atas tu...'HOMEMADE CHOC'..hehe~gedik je kan???
x pelahh,satu suntikan semangat and our first baby gituu...heheh!
hasilnya.......

SGT MEMBERANGSANGKAN!!!
hehe~ok x ayt aku ni????teram jelahh..('',)
hurmm.,so untuk hari2 seterusnya kami dah mula jadikan ini sebagai laluan bisnes...
hope kekal and x kan dibubarkan~~heheh!
ok gmbr aku masukkan at new post k...
silalah jamu matatengok kot2 berkenan boleyh kol aku...
see yarrr('',)..mmuahhhxx!

No comments:

Post a Comment