Saturday, September 4

BAZAR RAMADHAN



salam to u all peeps!:)
weyh..salam ramadhan..haha!even dah nk masuk syawal aku nk share jugak
dgn u all semua ape yg HAVOCnye pasal 'tittle aku'.hehe!

"BAZAR RAMADHAN"

hermm..korunk mesti pikir makanan!yes,TEPAT SEKALI.
itulah yang aku dan budak2 kelas aku kne buat utk seminggu dlm sebulan kite berpuasa.
semua ni under modul usahawan aku!bukan saje2 ok.ni kire nk bg kiteowg pendedahan tentang pengurusan perniagaan.not bad lah weyh.penat mmg penat sbb kiteowg kne kejar2 masa kuliah dgn berniaga.tapi watever pun kleas aku for sure mang HEBAT!!
seminggu je????aah..cukuplah tue.seminggu pun dah balik modal ape.haha!
kiteowg bukan berniaga kat org2 ramai berniaga yg kne sewa2 tapak bagai.kiteowg berniaga x de sewa tapak!FREE OF CHARGE!poli bg pinjam khemah siap meja lagi tau!ade kelass.!haha!berniaga dalam poli lah.so cust2 semua budak2 poli plus lecturer je. kedai kiteowg tyme tuh bukak kol 3 ptg smpi kol 6.30.bayangkanlah mcm mane plus tyme tue ade kelas!kne mintak permission dgn lecturer suoh habis kelas awal..alasan??berniaga en/puan!
yang bestnye ade pertandingan tau dr segi hiasan,jualan tertinggi dan byk lagi!bab hiasan mmg kedai kiteowg tyme tuh hancus!yg ceria nye kedai kami sbb mungkin kiteowg ade uniform sendiri.and signboard hasil keje budak umah botak!haha!boleh go lah!go!go!(ishh,semangat plak aku ni!).ok lah penat bercerita ni ade sikit lah gmbr utk tatapan peeps:)

taraaaa.



ni semua placing je lebey dr wt keje


jual air,dadih,roti john,kebab


ni lagi 1 placing tyme nk snap pix!


yea~ni lahgerai kami.cantikkan uniform??anguk2**


ea2..ade my luv n my fren..hensem kan....en.b sy??hehe!


p/s:entry kali ni kne guna kata ganti nama 'kiteowg' sbb menyeluruh..hehe!syyyyhhhhh!

No comments:

Post a Comment