Monday, September 6

HADIAH~thnx awak!


haha~cerita ni dah lapuk tapi aku saja nk kongsi dgn my peeps ;)
memandangkan arini aku ade byk mase utk update blog aku yang dah lama terbiar dan besarang.haha!okey,kali ni aku nk cite pasal hadiah.korang mesti selalu dapat hadiah kan??mesti happy nak2 yang bagi tu org paling special dlm hidup korang.mcm tue jugak aku.hehe!:).smpi tak lena tidur u.hehe.teruk kan??ok lah,bile lagi aku nk feeling2 kalau bukan tyme muda2 mcm ni.klu dah umo 25 ke atas dah x de mase aku nk golek2 kat atas kati.sengih sorang2.aik???kantoi sudah.hah!iys ok.just nk share dgn korang yang follow blog aku.hehe~.hadiah paling aku suke sekali ialah BUNGA!!

Go to fullsize image

**sekadar hiasan**

**haha!kelakar kan??of cze lah weyh.dulu kan aku mmg alergik dgn bunga.senang cite anti lah.x suke langsung.sampaikan mak aku nk bg bunga kat ayah aku pun aku mcm x suke je nk tgk.haha!sekarang..aku plak dapat,dr yg teristimewa lagi.of cze aku jaga smpai layu.hehe~nama pun bunga hidup.tapi yang istimewanya bunga ros tau!kelass x ???ade makna tau kalau org bg bunga ros.hehe!watever lah~.dua kali aku dpat bunga.1st mase bufday aku n mase hari anniversary kite orang.sweet x en.b sy??haha~pandai die nk amek aty sy.mule2 ingat mcm die x amek kisah je,at last,hambek kau cik lyma.bunga tau awak dpt!perasann???berbunga2 lah tyme tuh.hehe.siap kad ade selit kat bunga.wowo!so sweet!thnkx b.syg awak sgt2.bunga yg utk kkali kedua aku dpt masih ade dlm bilik aku tapi dah layu.kenangan tue ade beb!haha~bukti!ok hadiah2 lain yg aku dpat mcm shawl.cantek!dua kali jugak aku dpat.satu warna purple n satu lagi wne warni.hehe~lain2??ape ek??**pikir jap...ha...aku dpat cute payung.haha!aku mmg cr payung comel tue.x sngka plak dpat present mase die pegi melaka dgn kawan2 die.hehe!aku dpat kasut,baju,seluar.wowo!byknye???haha.mmg pon.kasut yg die bg aku masih simpan.cute tau ade reben kat depan.pandai awk choose.haha~act kan satu je yg hadiah yang aku idam2 dr dulu.ape die ek???nk ckp ke????boleyh lah..aku teringin sgt nk CANDLE LIGHT DINNER dgn die.mmg aku penah kuar mkn dgn die.tapi aku teringin nk suasana yang romantik.ade org main violin.tepi laut,aku pakai cantek2 and die pakai smart2.pehhh!mmg aku impikan benda2 tue semua.heheh!ok lah..tue je nk share....haha!saje2 je nk penuhkan blog aku ni...ni ade sikit pix hadiah yang aku dpt.aku dah siap2 combine kan jadi satu.


dah edit..hehe!ni lah die hadiah dr en.b sy...luv2...mmmuahxx!

No comments:

Post a Comment