Sunday, September 5

BUKA PUASA dan TILAM RAYA..awesome!


hahak!semalam aku kuar dgn my dad n my mum!mule2 katenyer nak buka puasa kat luar.hehe!aku pun ikutlah sbg pemandu kepade beliau.aku x kisah~sbb aku pun suke memandu.like double plus weyh!hehe~so,jalan punya jalan ayh aku suruh singgah jap kat THE ZON.die nk byr bil penginapan utk client die dr INDIA!hoho!layannn...then tgk jam dah pkul 5.45,mule cr tempat nk buka puasa...at last,aku buka puasa di-

 M-Suites Hotel Managed By Mercure (Malaysia, 80200, Johor Bahru, 16 Jalan Skudai, Straits View)

~M suite hotel~


~ayh aku~



~mak aku~

errkkk!kenyang~tapi x sedap.harap je mahal.cekik darah betol!lagi best dkt tanjung puteri resort.3 org RM218.00.huh!mahal an???tapi disebabkan cinta ayh aku kat mak aku,die layan jugak.haha!ayh...oh!ayh...baiknye..herm,zass...aku cume berselera makan yg simple2 je mcm kek,kuih,buah2 dan yang sewaktu dgnnyer...kononye nk diet!haha!then...aku jalan2 g giant hypermarket.hehe!cr batang2 dapur and aku poww ayh aku belikan cadar katil aku.haha!dah setahun x tukar.cop2!basuh selalu cume x tukar lain jee ok!:)ni dia pix nye setelah aku gantikan yg lame.cantik x????



yea~katil dah tukar baju raya



blanket sekali..hehe!luv damn much!

hehe!istimewa beb bile dah tukar.ase mc lain je.yewp ar.sini arr tempat aku bile aku syok gayut dgn en.b aku.hahah!herm,inspirasi kowt!acece!haha...ni dulu aku tunjuk k.baju n kasut raye naty aku update lagi.daa~

No comments:

Post a Comment