Monday, February 21

5 WANITA BESI

Assalamualaikum...

hye hye!salam 1 Malaysia...semangat ni nak tulis blog sebb entry aku kali ni nak cita pasal wanita besi!ha...tau ke???ni arr nak cite...actually,aku kali ni semangat nak cita pasal kawan2 aku..ape kaitan dengan wanita besi??hehe!itu cume ayt kiasan je yang lebih fokus pada kos yang aku and kawan2 aku amek iaitu mekanikal!tu kan jurusan lelaki??..hehe!kitaorang mmg pencinta lelaki..nape nape???cemburu??haha~kali ni aku nak cite pasal kawan2 aku kerana lebih menghargai ikatan sebuah persahabatan...ayoyo cik lyma oi!penuh dramatis ayat kau ekk??betol beb!real~tak tipu kalau x de kawan2 yang mereng cengkini kadang2 aku x happy and double happy!heheh~jom2 aku kenalkan..beliau adalah.....



ni name die CHEWAN RAHAYU
kiteorg panggil "chewan" je
die ni agak hyperaktif and talkative
sgt2!
haha~tapi kdg2 tauching gak minah ni
sbb???
kucing...
haha~die sensitive tehadap binatang...
PENCINTA BINATANG!
korang ckp lah ape pun..
tetap dengan prinsip die..
kapel??haram..
katanya dekat KOREA
ntah wujud ntah tidak..aku layankan je...

ni yang paling senior antara kiteorg
x jauh beza!setahun je..haha~
nama die kitaorg panggil KAK FARHANA
agak perahsia,lemah lembut,kdg2 kuat gak gelak
tapi x leyh challenge aku!
haha~gurau!
kapel???dah,lagi advance terus tunang..
dia dah bertunang!dengan sape???
BIARLAH RAHSIA!


ni pulak SYLA
antara kiteorg die mmg tukang bagi support...
support tak sgt lah,tolong support gelak..
die lah org nya!
simple je die ni,biase2 je...
tahi lalat die mahal beb!kat mane??
ha..tu kena tnye die..
low profile,understanding,TAPI...
CENGENG!
hahah~ni aku paling tak tahan..
hal kecik pun nangis!
aduhai,mmg x wanita besi lah part2 sensitif..tetap hati tisu gak!
ni pun dah ade yg punye...sape???
hak milik BAWANG(bukan nama sebenar)
jgn kaco kang ade kena 'smack down'
haha~


si kecik molek ni nama die OJA..
nama sebenar panjang sgt!
kang penuh aku nak jwb sbb die ade darah keturunan!
jgn main2 silap je mmg hukum bunuh lah jwbnya..
die ni sensitif sikit tapi happy go lucky..
suka bergambar,senyum,tabah jugak kdg2!
cita2 die dulu nak jadi model tapi kurang ketinggian..opps!
maka,joinlah group kami wanita besi!
haha~nasib kau lah oja ooii!
simple gak orgnya..
ni pun dah ade boyfiee!
rahsia~x boleh bagitau kang ade kena empuk ngan die..
haha~gurau sajes2!



aik???ade??ni tuan punya blog!

x yah lah describe lebih2.kenal aku dulu or dengan erti kata lain

kena kawan dengan aku dulu br korang tau aku mcm mana orgnya..

ok2???

dah2!aku ade keje nak buat.xkan nak ngadap lappy je,x siap keje aku..

p/s:JOM TGK AWAN DANIA!!!

nxt entry: Tunguuuuuuuuuuu.............bye!

No comments:

Post a Comment