Saturday, February 19

~wonderful moment~


Assalamualaikum

hye semua~kabare???sory sgt2 sbb dah lame x update ape..menyepi seketika..bukan merajuk tapi x de bahan nak cerita,kang kalau cerita yang ngepek2 korang boring nak baca..kan kan???haha~ok,kalau korang semua nak tau aku x lah sepi mcm tue je,diam x diam dah 2 aktiviti terbesar..wah!!ayat nak kelas je...aishh!kire aktiviti utk kelas aku lah yang aku join.

first,21 jan 2011-bercuti pergi Sunway Lagoon.fuh!utk kali kedua aku jejak kaki kat situ.mase mula-mula pergi tak sila aku time tue umur aku kecik lagi,6 tahun kot..pehh!lamenye...haha~best sgt2 sbb encik 'cinta' aku ikut jugak..aishh!mane boleh tinggal kang x sedap ati ni mau aku duruh driver bus tue patah balik..haha..aku ikut trip budak2 JH(Jabatan Hospitaliti)..mule2 ade kawan aku ni ajak aku..niat mmg nak pegi tapi bile pikir ongkos aku dengan rasa rendah diri menolak pelawa die..selang bape hari, encik 'cinta' kol aku..'

suatu petang,jam 3.30 petang(aku tgah study nak ujian)

en.cinta: hello,yaya nak ikut x pegi Sunway???

aku:ha???

en.cinta:knape??nak pegi x??ade dua tempat kosong ni..

aku:(fikir seketika)

en.cinta:alahh,kita x pernah pegi cuti jauh jauh..jomlah..

aku:ehmmm,ok..(terus aku on)haha~

teror betol die pujok aku..hah~kat sane kiteorg main utk 3 themepark je..ammusement park,wildlife park and waterpark..pehh!ce cite ce cite part mane aku paling suke???

haha~meh aku nak cite...part aku paling suke naik kapal..fuhh!nak tercabut nyawa aku..tapi aku tetap berlagak cool..aku naik and sebelah aku en cinta..mase nak naik tu die punya remind aku safety belt segala siap pesan pegang die klu takut..cehh!atlast,die yang mengucap panjang..punya lah aku gelak gila gila punya..hahaha~takut jugak upenyer...hurm~
yang lain lain tu biase je lah..then,balik ingat sempat lah pusing2 kat sunway pyramid..hampeh~baru berangan nak beli bracelet,sbb mula2 smpai aku sempat usya...

harapan tinggal harapan~dah2..malas nak bebel..aku bg upload pix utk korang tengok..

p/s:ade satu lagi aktiviti,next post aku update!

daa~amigos adios!


sunway pyramid with syla



burung merak ni x nak bukak ekor kipas ..tensen betol!


aik??ade syakir??nyibuk..


ni kat depan ..dah nak balik!


x sah klu x de pix en cinta

No comments:

Post a Comment