Thursday, March 10

1 DANCE 1 NATION



SALAM 1 MALAYSIA

ok2!serious pada entry kali ni aku nak cerita pasal '1 dance,1 nation'
baru2 ni aku dengan eskot2 aku yang sgt 'gagah' tue ade attend satu show!
wow!show???besar ke show tue???artis mane dtg???
byklah korang, x de maknenye artis bagai, semua artis2 x ternama dr PJB..
bahaha!actually ni competition dance 1 Malaysia..so byk lah tarian yang aku dpt tgk that day..
siap tepuk2, terhenjut2 bahu aku, tergoncang2 kaki aku dek lagu dan tarian yg cukup 'asyik'..
mana tak asyik tengok, ade yang 'perempuan jadian' pun join sekaki pegi joget atas pentas..haha!
dgn erti kata sopan 'nyah2'..mak kau..jahatnya mulot aku...haha!gurau~

competition ni disertai oleh 12 org kumpulan..6 kumpulan dr PJB and 6 dari luar..
aku dengar pon dari sumber2 yang dipercayai..
layankan...zasss!seronok tengok dwg menari dengan kostum yang lawa2 belaka...
kreatif otak dwg nak korograf (betul ke aku eja??)tarian tuh!!
sumpahh!!semuanya berbakat..naseb baik aku x de 'kaki' yang ajak aku berjinak2 dengan tarian ni lagi...dulu memanglah aku aktif!ceth!tapi betollah,aku tak tipu(penah ke aku tipu???)
tetiba teringat kisah dolu-dolu!aishhh~byk memori yang tersimpan dalam kepala~
nak tau cite kisah silam aku???nxt entry okeyhhh~

pastuh program ni dirasmikan oleh Timbalan Pengarah PJB!
pastu biaselah 'sesi bebel2 jap'(ucapan)
baru bg hadiah pada pemenang and the winner is...

~student PJB~
aku x tau ape name group tuh!lupa,almaklumlah dah sem 6 ni,umur pun dah tua sikit..
byk yg dah lupa..hihi!then, before balik aku dan eskot-eskot aku sempat bergambar dengan banting yang ade kat depan pintu masuk

sila tengok~hehe!



ni ape ek namenye??kolum ea???



tuan blog!




eskot-eskot tuan blog!

No comments:

Post a Comment