Monday, March 14

KEK SEMANIS CINTA


Assalamualaikum..

ke Pekan Kuala membeli bingka,
sayang pesanan terlupa sudah,
'blog' bermula tirai dibuka,
dengan alunan madah yang indah.

haa~amek kau,pantun aku bagi u all,kelass gitu~haha,bedal je tuh!kalau salah pohon ampun dan maaf ye??saje je nak indahkan bahasa untuk memulakan blog aku kali ni..hehe!
salam semua~ok,entry kali ni aku nak cite pasal permintaan 'en chinta' aku yang dah lama dia mintak akhirnya semalam telah terlaksana dan menjadi kenyataan~hehe

ok,actually request dr dia ni mmg dah lama sgt2 dia suruh aku buat tapi yelah almklumlah,aku kan org penting dalam jabatan aku..cethh!auta~so agak busy dengan assigment yang melambak-lambak,projek final sem,FBing aku lagi..haha!busy kan???dah2,jgn byk ckp lagi cik lyma oii!
senanag cite mmg busy lah and aku selalu tangguh je bila dia mintak aku buat..
ape yg die minx???
.
.
.
.
.

kek coklat!!!
.
.
.
.
kelas tak permintaan dia??pening juga bile nak dikira budget, aku pun ciput2 je..
bile ckp coklat je mesti kita pikir yang modal die amat lah besauu!
so,aku ape lagi..nak save budget punya pasal,aku terus cari resipi kat internet yang guna budget ala kadar je..akhirnya dapat juga!so,tak lengah2 lagi aku pun geledah peti sejuk mak aku and kabinet mak aku cr ape yg patot..haha!ade jugak yg x cukup aku gagah kan diri pegi cr bahan yang masih kurang. aku ni dah lah x penah masuk kelas ape2 dalam bidang buat kek ni..huh!jenuh gak pikir takut x jadi..umah aku bukan selalu no makan kek,so tak lah rajin buat malah rajin tunjuk-tunjuk je kat kedai..gasak ayh aku yang tukang bayar..


aku kire nak sahut cabaran en chinta lah ni!takkan aku nak ckp

'sy tak pandai buatlah'
'sy tak reti buatlah'
'sy malas lah'

ooommjayyy!malu sgt2...hehe!so nak x nak kena jugak buat!hehe!ade jugak aku tnya kawan2 aku about kek ni cthnya suhu dia brape nak guna and etc..explore2!atleast aku dpt pengalaman baru~ha....sekarang en chinta dah boleh lah rebut 'borang' kat ayah aku..cepat2!masih hangat dipasaran!hehe~gataiii nye kauu nyahhh~

at the last,aku BERJAYA!!!!!

Go to fullsize image

mood muke saat ini!


and teruss kau aku bg nama die

'KEK SEMANIS CINTA'

geli kauu !lantak lahh~janji aku puas,heh!sila lah tengok gambar ni okeyhhhh!




haha*mixer mak aku dah tinggal satu batang je!
tetap layannnn...


yeayy!dah masuk loyangg!




siapp utk dimakan! siap ade kotak tuh!
mmg kelasss lahh~


p/s: sedap katenyer....hahah!:)

No comments:

Post a Comment