Saturday, March 5

::SIMPLYSITI::



hye all!ok,aku kali ni nak cerita all about produk kecantikan yang baru je aku guna..saje je nak

share dengan korang agar korang sedar produk ini sgt2 lah bgus..hehe!ok staright to the point,

produk yang aku ckp ialah SIMPLYSITI,aku br je berjinak2 menggunakan produk ni..

actually, before thisaku dah try guna tapi brg2 kosmetik cthnya mcm lipstik,lipgloss,eyeliner and

etc..so far,sgt bagus and mudah but......harga nya mahal!memadailah dengan kualitinye

kan?kan?kan?haha~ok,baru2 ni aku baru je pakai krim muke 'C Bright Simply 5'..

ape yg aku boleh ckp pasal produk ni adalah..AMAZING!!!

lets try guys!for sure u all tak kan menyesal punya..

serius~dah2,sekarang dah baca kan???so??ape lagi,pegi siap2 and terus ke watson yang

berdekatan anda~heheh!





guys!ni lahh produk C Bright Simply 5..beli sekarang kalau rase nak kulit mulus macam

Dato'Siti Nurhaliza!hehe~kalau u all nak tau,ni lah buah hati pengarang jantung Dato Siti!

ha~beliau akan bawa benda alah ni kemana die pegi sebab semua ade dah dalam ni..

x perlu lagi u all nak beli foundation,krim pemutih and etc!

serius~pki ni je terus dah boleh pakai makeup!

tunggu ape lagi???kalau rase nak kulit mcm ni, pegi lah dapatkannya~



ha~cantik kan????pegi cepat ke watson berdekatan..






~miss yaya~

No comments:

Post a Comment